Inne obiekty kolejowe w gminie Trawniki
Biskupice. Pierwszy słupek kilometrowy. 3.05.2002 r.
Podstacja zasilająca linię trakcję w prąd stały 3 kV. 8.11.2008 r.
Przejazd. Skrzyżowanie z szosą Biskupice - Milejów. 3.05.2002 r.
Opuszczony dom kolejowy (rozebrany w 2012 r.). 8.11.2008 r.
Wskaźnik W 16 w Biskupicach od strony Lublina. 8.11.2008 r.
Też obiekt kolejowy. WC na przystanku Biskupice. 17.08.1996 r.
Pompa na st. Biskupice. Odlany napis: HOP Śrem 1932. 17.03.2002 r. Pompa już zdemontowana.
(Tu powinno być zdjęcie wiaduktu w Biskupicach. I będzie. Póki co, zapraszam na prowizoryczną
stronę Wiadukt)
Most na Giełczwi. 8.11.2008 r.
Przejazd kolejowy na granicy Biskupic i Trawnik. 16.06.2002 r.
Pociąg jadący w strone Lublina. Początek lat sześćdziesiątych. Fot. Edmund Baltyn
Miejsce w którym ten pociąg jechał. 24.01.2004 r.
Nastawnia od strony Lublina. 12.05.2002 i 16.01.2008r.
Na nieistniejącym już przejeździe przy nastawni od strony Lublina. Lokomotywa ET22-1084. 20.03.1988r.
Budynek ekspedycji kolejowej 7.10.1998 i to, co po nim pozostało. 31.07.2005 r.
Magazynek na węgiel opałowy. 24.02.2008 r i jego rozbiórka 13.06.2008 r..
Magazyn przesyłek ekspedycyjnych. 24.02.2008 r., początek rozbiórki 12.06.2008 i smętny finał 13.06.2008 r.
Budynek mieszkalny przy dworcu. 29.09.2001 r.
Tego zacnego obiektu już nie ma. Został rozebrany w 2007 r. Fot. Rafał Jasiński. 01.2006
Budynek Sekcji Trogowej PKP Trawniki. 17.02.2002 r.
Tu był Odcinek Robót Zmechanizowanych. 20.10.2008 r.
Tu stał żuraw do nawadniania parowozów. 17.02.2002 r.
Tu kiedyś garażowała drezyna. 28.07.2008 r.
Lokomotywa EU07-109 i dróżniczówka z 1910 r. Km 211.9 17.02.2002 r. Dróżniczówka 28.07.2008 r.
Nastawnia od strony Chełma 17.02.2002 r. i w 1957 r. Km 212.0
I jeszcze raz ta sama nastawnia, bardziej od frontu. 1.03.2002 r. Fot. Rafał Jasiński
Przejazd - szosa Fajsławice - Włodawa. I dopiero co położony chodnik od przejazdu prawie aż do elewatora. 11.11.1999
Budynek mieszkalny. 28.08.2001 r.
Rozebrany budynek mieszkalny przy przejeździe na Oleśniki. 30.08.2008 r.
Przejazd kolejowy od strony Oleśnik. 26.10.2008 r.
Most kolejowy na Wieprzu i kanale Wieprz-Krzna. 28.07.2008 r.
Ostatni przejazd kolejowy. Droga z lasu oleśnickiego do Ewopola. 14.04.2002 r.
Ten sam przejazd widziany od Lublina. 29.09.2002 r.
Ostatni dom kolejowy. 26.10.2008 r.
Ostatni slupek kilometrowy - 215.700 tuż przed Wólką Kańską. Widok w stronę Trawnik. 3.08.2005 r.
|